Toimintaterapeutti-lehti, jäsenkirje ja TOInet

Tietoa ajankohtaisista toimintaterapia-alan asioista.

Toimintaterapeutti-lehti

Vuonna 2024 neljä kertaa ilmestyvä Toimintaterapeutti-lehti on jäsenlehtesi ja yksi tarjoamistamme palveluista. Lehti sisältää muun muassa artikkeleja toimintaterapian hyvistä käytänteistä, tiivistelmiä toimintaterapia-alan tutkimuksesta, taustoittavia artikkeleja yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta sekä katsauksia liiton toimintaan ja edunvalvontatyöhön.

TOIn jäsenkirjeet

Jäsenkirje lähetetään sinulle sähköpostitse keskimäärin 1-2 kertaa kuukaudessa, tarvittaessa useamminkin. Se sisältää tärkeitä tiedotteita, lyhyitä uutisia ja katsauksia ajankohtaisiin aiheisiin.

Jäsenkirje lähetetään kaikille varsinaisille jäsenille ja opiskelijajäsenille siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka jäsen on ilmoittanut jäsenrekisteriin TOIn verkkopalvelussa.

Yrittäjäjäsentemme jäsenkirje ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Opiskelijajäsenet saavat jäsenkirjeensa kerran kuussa.

TOInet

TOInet on Toimintaterapeuttiliiton ylläpitämä sähköpostilista. Se on tarkoitettu jäsenille lyhyiden kysymysten ja tiedotteiden lähettämiseen sekä työpaikkailmoituksia varten. Listalle kirjaudutaan lähettämällä tyhjä viesti osoitteeseen toinet-join@toinet.fi. Saat automaattisen vastauksen, jossa on ohjeet suomeksi ja ruotsiksi. Viestit lähetetään listalle osoitteeseen toinet@toinet.fi. Listalta kirjaudutaan pois lähettämällä tyhjä viesti osoitteeseen toinet-leave@toinet.fi. Listalle ei voi lähettää liitetiedostoja.

Mediakortit

Ilmestymisajat, aineistonjättöpäivät, ilmoitusten tekniset tiedot ja hinnat ovat lehden ja jäsenkirjeen mediakortissa.

TOIn mediakortti 2024

Ladattavat tiedostot