AKY-webinaari | Yrittäjän ja yrityksen vakuutukset 19.3.

Webinaarissa käydään yleiskatsaus yrittäjän ja yrityksen riskienhallinnasta ja vakuutusratkaisuista liiketoiminnan turvaamiseksi:

Julkaistu 5.3.2024

• Lakisääteiset vakuutukset
  • Yrittäjän ja henkilöstön vapaaehtoinen turva
  • Yritystoiminnan vakuutusturva

Infon pitävät LähiTapiola Pääkaupunkiseudun palvelupäällikkö Hanne-Riina Hämäläinen ja avainasiakaspäällikkö Ville Tölli.

Ilmoittautumislinkin tapahtumaan saat TOIn helmikuun jäsenkirjeestä tai TOIn yrittäjäasiantuntija Sara Kiskolalta (sara.kiskola@toimintaterapeuttiliitto.fi).

Ajankohtaista

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.

Terveyspalvelualan tes-neuvottelut jumissa →

Terveyspalvelualan Unionin hallitus kokoontui tiistaina 14. toukokuuta 2024 käsittelemään terveyspalvelualan neuvottelutilannetta ja keskustelemaan tarvittavista jatkotoimista.

Kaikki tiedotteet →