Infowebinaari 7.5.2024 | TPTES – yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimus

TOIn ja Suomen Fysioterapeuttien yhteisessä Kuntoutusalan infowebinaarissa 7.5.2024 klo 17-18 käsitellään muun muassa sitä, mitä TPTES sisältää, ketä se sitoo sekä ajankohtaista neuvottelutilannetta.

Julkaistu 25.4.2024

Puheenvuoron tilaisuudessa saavat muun muassa neuvottelupäällikkö Harri Liikkanen, luottamusmies Helena Ervaala ja erityisasiantuntija Emmi Aalkivi.

Tilaisuuden lopussa on tilaa kysymyksille ja keskustelulle. Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Tule mukaan! Tapahtumaan pääset tästä linkistä.

Ei ennakkoilmoittautumista, tervetuloa langoille! Tilaisuudesta tulee myös tallenne.

Yksityinen terveyspalveluala siirtyi sopimuksettomaan tilaan →

Vanhaa työehtosopimusta kuitenkin noudatetaan normaaliin tapaan siihen asti, kunnes uusi sopimus saadaan aikaan.

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.

Soteri-rekisterin käyttöönotto on aiheuttanut hankaluuksia toimintaterapeuttiyrittäjille →

Valvontalain myötä käyttöön tulleen Soteri-rekisterin käyttöönotossa on ollut haasteita alkuvuoden ajan. Haasteita ovat aiheuttaneet sekä jatkuvasti kehitetty Soteri-rekisteri että palvelun ruuhkautuminen. Haasteet ovat näkyneet myös TOIn yrittäjäjäsenpalvelussa.